image

دندانپزشکی یک علم تخصصی برای مراقبت از دهان و دندان است و متخصصان این رشته تلاش میکنند با روش‌های تخصصی مشکلات دندانی را شناسایی کرده و با کمک ابزارهای دندانپزشکی و تکنیک های خاص به درمان آن‌ها بپردازند.

 اما چیزی که یک دندانپزشک را نسبت به دیگران متمایز می‌سازد، توجه همه جانبه او به مشکلات بیمار و بررسی علل آن است و با دستان هنرمند و توانا بتواند کارهای ظریف دندانپزشکی را انجام دهد.

کسی را می‌توان دندانپزشک برتر نامید که به نیازهای روز جامعه توجه کافی داشته باشد. برای نمونه امروزه نیاز به ملزومات زیبایی دندان و نیز سلامت بهداشت دهان و دندان کودکان روز به روز در حال پیشرفت است. ضمنا داشتن ایده و اختراعات و نوآوریهای بروز از برتری های یک دندانپزشک خوب است. بدین ترتیب بهترین دندانپزشک کسی است که همه‌ی این جوانب را در نظر بگیرد و در درمان و مشاوره بکارببرد.

مشخصات دندانپزشک خوب

مطب دندانپزشک خوب چه امکاناتی دارد؟

در کنار ماهر بودن خود دندانپزشک، مطب نیز باید دارای شرایط مطلوبی باشد تا زمینه‌ی کار یک دندانپزشک خوب فراهم شود.

مطب دندانپزشک خوب باید علاوه بر اینکه محیطی آرام برای بیمار باشد در آن از تجهیزات به روز استفاده شود تا دندانپزشک دغدغه‌ی دیگری به جز طی کردن مراحل درمان نداشته باشد.

ما چه کرده‌ایم؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا، در کلینیک دکتر جمیلیان تلاش کرده ایم از هر جهت بهترین کلینیک دندانپزشکی و ارتودنسی در تهران باشیم. از درمان تخصصی گرفته تا بهترین رفتار با بیماران و مراجعین از دیگر مشخصات ماست.. علاوه بر این محیط گسترده و مدرن این مرکز باعث رضایت و خشنودی مراجعان می‌شود.

دکتر و پروفسور عبدالرضا جمیلیان دارای بورد تخصصی ارتودنسی ایران و اروپا می باشند. ایشان تنها دندانپزشک و متخصص ارتودنسی ایرانی می باشند که در ویکی پدیا دانشنامه معتبر جهانی از ایشان به عنوان مخترع و محقق بین الملل در زمینه دندانپزشکی و ارتودنسی یاد شده است.

این دندانپزشک و متخصص ارتودنسی ماهر فلوشیپ تخصصی جراحی های ارتوگناتیک و سندرم های فک و صورت می باشند. ایشان مدعو یکصد و هجدهمین کنگره انجمن ارتودنتیست های امریکا در شهر واشنگتن در سال 2018 بودند. همچنین افتخار 6 ثبت اختراع شامل ٣ اختراع در آمریکا و ٣ اختراع در ايران را دارند.

دکتر جمیلیان از جمله دندانپزشکان و متخصصین ارتودنسی محققی هستند که دارای بیش از ۱۰۰ مقاله علمی پژوهشی در ژورنالهای  علمی  معتبر دنیا و دارای مقالات ISI و PubMedمی باشند.

ارائه بیش از ۴۰ مقاله در کنگره های ارتودنسی بین المللی خارجی از دیگر خصوصیات برجسته ایشان می باشد. همچنین سخنراني مقالات متعدد درکنگره های ارتودنيست هاي اروپا در کشورهای انگلستان، ایتالیا ،آلمان، ایسلند، فنلاند، لهستان، اسلوانی، اسپانیا، و اتریش از دیگر افتخارات این استاد برجسته می باشد. قابل ذکر است که این دندانپزشک و متخصص ارتودنسی در سال 1398 به عنوان استاد برتر انتخاب شدند.

سوالات متداول دندانپزشک خوب کیست

1-خصوصیات اخلاقی یک دندانپزشک خوب چیست؟

دندانپزشکی که ارتباط برقرار کردن با او راحت باشد و با بیماران با محبت و راستی برخورد کند. منظم باشد و به جزئیات توجه کند. هنرمند و در عین حال مدیر باشد. به شغل خود علاقه مند باشد.

2-چطور یک دندانپزشک خوب انتخاب کنیم؟

مهارت و تجربه دندانپزشک را در نظر بگیرید. سابقه علمی و پژوهشی دندانپزشک و خوش نام بودن او نیز می تواند معیار مناسبی برای انتخاب دنداپزشک خوب باشد. در زمان مراجعه به مطب یا کلینیک دندانپزشکی گفتگویی با مراجعین و دندانپزشک داشته باشید تا مطمئن شوید که دندانپزشک نیازهای درمانی شما را به درستی مرتفع می سازد.

3-هر چند وقت یک بار باید به دندانپزشک مراجعه کرد؟

متخصص و دندانپزشک معالج شما می تواند زمان مراجعه و جلسه بعدی معاینه دندان های شما را تعیین کند. اگر بهداشت دهان و دندان خود را به درستی رعایت می کنید و مشکلات دندانی و لثه ای ندارید دندانپزشکان توصیه می کنند که حداقل سالانه یک الی دو بار به دندانپزشکی مراجعه کنید و وضعیت دندان های خود را چک کنید.